Muista ilmoittautua: Koulutukset Celiasta ja digituen rajoista

Digituen rajat selväksi

Torstaina 11.4. klo 9 – 11 vedämme yhdessä selkeitä rajoja kirjastossa tehtävälle digituelle. Tavoitteena on työstää yhteisiä ohjeita, joiden avulla on helppo kommunikoida asiakkaalle, missä menee kirjaston antaman digituen rajat ja miksi näin on. Koulutukseen sisältyy myös työpajaosuus, jossa tavoitteena on laatia esite, joka olisi hyötyä arjen digitukitilanteissa. Koulutus järjestetään Teamsissa. Lisätietoa koulutuksesta täältä.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä viimeistään 8.4.

Celia ja kirjasto koulun tukena

Saavutettavuuskirjaston Celian äänikirjat alkavat varmaankin olla kaikille kirjastolaisille aika tuttu juttu, mutta Celia tarjoaa paljon muitakin palveluita ja materiaaleja erilaisille kohderyhmille. Keskiviikkona 17.4. klo 14-15.30 pääsemme tutustumaan erityisesti palveluihin, joilla koulu ja kirjasto voivat tukea nuorten aikuisten lukemisen haasteita. Lisätietoja koulutuksesta täältä.

Koulutus järjestetään hybridinä Teamsissa ja Turun pääkirjaston Studiossa. Koulutuksesta tehdään tallenne, joka on katsottavissa kaksi viikkoa. Läsnäosallistujille on kahvitarjoilu.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Turun AKEn ja Faksista Jodeliin: mediataitoja toiselle asteelle -hankkeen yhteistyönä.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä viimeistään 9.4.

Lisätietoja: AKE-kirjasto@turku.fi