Mukaan Maskuun 15.5.!

Haluatko saada silmäyksen Maskun energisestä ja yllättävästä meinigistä? Lähdepä mukaan VarSat-verkoston lystiretkelle 15.5., kun tutustumme Maskun kirjastoon, ulkoilemme yhdessä Rivieralla ja seuraamme Lukulystien etälähetystä yhteiskatsomossa. Luvassa on hulvatonta meininkiä, kuten aina, kun VarSat kokoontuvat – ja erityisesti nyt, kun pääsemme Maskuun.

AKE tarjoaa yhteiskyytejä: esitä toiveesi kyydin lähtöpaikasta! Järjestelemme kyydit ilmoittautuneiden mukaan, ja otamme yhteyttä kyytiläisiin viimeistään viikkoa ennen retkeä eli 8.5. Kaikkia kyyditystoiveita ei kuitenkaan välttämättä pystytä toteuttamaan. Kerrothan toiveistasi ilmoittautumislomakkeella.

Lystipäivän ohjelma:

• Kyydit saapuvat Maskuun klo 9 mennessä
  • 9.00 Tutustuminen Maskun kirjastoon
  • 10.00 Ulkoilua ja kahvittelua Maskun hiekkakuopilla (säävarauksena yllätysohjelmaa kirjastolla!)
  • 11.30 Lounas ravintola Kiisan-Pirtissä (omakustanteinen)
  • 13-16 Lukulystit etäkatsomo sekä tietenkin iltapäiväkaffet
  • Kyydit kotiin

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.5. Retkelle mahtuu mukaan 30 lanu-kirjastolaista. Lukulystejä seuraamme Kirjastokaistalta, joten se ei vaadi erillistä ilmoittautumista. Ilmoittautuminen Maskun retkelle