Kiinnostaako kansainvälinen kirjastoyhteistyö?

Suomalaiset kirjastot ovat toivottuja kumppaneita kansainvälisessä yhteistyössä. Kiinnoistaisiko teidän kirjastoanne ryhtyä hankekumppaniksi toiselle eurooppalaiselle kirjastolle? Erilaisia rahoitushakuja on jatkuvasti auki. Nyt Public Libraries 2030 -organisaatio järjestää suomalaisille kirjastoille infotilaisuuden erilaisista mahdollisuuksista.

Infotilaisuus pidetään Teamsissä ke 15.5. klo 13. Lisätietoa infotilaisuudesta löytyy Suomen kirjastoseuran sivuilta: Tervetuloa kuulemaan kirjastojen mahdollisuuksista ja yhteistyöstä EU-tasolla. Myös linkki ilmoittautumiseen on samalla sivulla. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 10.5.

Public Libraries auttaa kirjastoja löytämään EU:n alueelta ja myös EU:n ulkopuolisesta Euroopasta kumppaneita kahden- ja monenkeskisiin hankeideoihin. Heiltä saa tietoa erilaisista rahoitushauista ja he ovat auttaneet kirjastojen myös hakemusten työstämisessä.