Kirjastonhoitaja Raision kirjastoon

Raision kaupunginkirjasto hakee kirjastonhoitajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.9.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan. Kirjastonhoitaja toimii kirjaston asiakaspalvelutiimissä, tehtävänään kehittää ja hoitaa kirjaston monikanavaista asiakaspalvelua. Hakijalta edellytetään tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, johon sisältyy tai jonka lisäksi on suoritettu vähintään 60 opintopisteen (35 ov) laajuiset korkeakoulutasoiset kirjasto- ja informaatioalan opinnot.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hyviä yhteistyötaitoja ja joustavuutta sekä luovaa ja kehittävää otetta työhön. Työhön sisältyy ilta- ja viikonlopputöitä. Työaika on 36,45 tuntia viikossa. Sopimusala KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus. Tehtävään valitun henkilön on toimitettava esimiehelle hyväksyttävä lääkärintodistus ennen työsuhteen alkamista. Koeaika on kuusi kuukautta.

Lisätietoja: Kirjasto- ja kulttuuritoimenjohtaja Tiina Salo, tiina.salo@raisio.fi, puh. 040 7580 130.

Organisaation kuvaus
Raision kaupunki on kasvun paikka: lähes 25 000 asukkaan ja 1500 yrityksen kotikaupunki ja 1400 ihmisen työpaikka Turun seudulla.

Tehtävää haetaan sähköisesti Kuntarekryn kautta: https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikka/179760

Työavain: 179760
Hakuaika alkaa: 26.4.2018