Kiitokset kirjamessuille ilmoittautuneille ja muistutus henkilökunnan lipputilauksista

Tuuli Hypénin piirtämä tintamareski, jossa Nanna-sarjakuvan hahmot pelaavat lautapeliä.

Alkuun muistutus siitä, että tänä vuonna jokainen kirjasto tilaa henkilökunta- ja sidosryhmäliput itse suoraan messukeskuksesta. Lippujen hinta on 8 €/kpl (+ alv.) eikä tilattavien lippujen määrää ole rajoitettu. Ohjeet täällä.

AKElaiset haluavat välittää vuolaat kiitokset kaikille kirjamessupäivittäjäksi ilmoittautuneille! On harvinaista herkkua, että päivystysvuorot täyttyivät ilman työlästä houkuttelua ja maanittelua. Kiitos kaikille aktiivisille ja myös esihenkilöille, jotka ovat mahdollistaneet osallistumisen!

Järjestämme messupäivystäjille perehdytyksen kaikista käytännön asioista maanantaina 26.9. klo 12.30–14.30. Perehdytykseen voi osallistua joko etänä Teamsissä tai livenä Turun pääkirjaston Studiossa (Studioon tulevilla tarjolla kahvia ja pullaa!). Perehdytys tallennetaan, joten voit katsoa sen myös myöhemmin. Perehdytykseen osallistuminen ei ole pakollista mutta kuitenkin suotavaa. Tiukan asian lisäksi perehdytyksessä päästään kuulemaan osastollamme mukana olevan kuvittaja Anni Nykäsen työstä. Osallistuitpa päivystykseen sitten etänä, livenä tai tallenteen katsomalla, ilmoittauduthan mukaan tästä linkistä: päivystäjien perehdytykseen ilmoittautuminen.

Ja vielä muistutuksena ilmoittautuneille, että messupäivystäjät saavat vaivanpalkaksi lounaslipun sekä yhden ylimääräisen messulipun. Päivystäjät itse eivät tarvitse messulippua, vaan pääsevät sisään näytteilleasettajakortilla.