Kirjamessuliput henkilökunnalle ja sidosryhmille

Turun Kirjamessut järjestetään taas 30.9.–2.10.2022. Varsinais-Suomen ja Satakunnan kirjastot sekä Kirjastot.fi osallistuvat tälläkin kertaa messuille yhteisellä osastolla. Osaston ansiosta kaikki Varsinais-Suomen ja Satakunnan kirjastot voivat tilata henkilökunta- ja sidosryhmälippuja jaettavaksi omalle henkilökunnalle ja läheisille yhteistyökumppaneille. Lippujen hinta on 8 €/kpl (+ alv.) eikä tilattavien lippujen määrää ole rajoitettu.

Tänä vuonna jokainen kirjasto tilaa henkilökuntaliput itse suoraan messukeskuksesta. Tilaus tehdään sähköpostilla. Sähköpostissa on mainittava, että tilaus liittyy Lounais-Suomen kirjastojen yhteiseen messuosastoon A52. Lisäksi on kerrottava:

• Tilattavien lippujen määrä
  • Mihin liput lähetetään (sähköinen, posti vai nouto)
  • Oman kirjaston laskutustiedot
  • Tilauksen ja laskutuksen yhteyshenkilön yhteystiedot

Tilauksen tekemiseen käytettävä sähköpostiosoite on lähetetty tiedoksi kirjastonjohtajille (sähköposti 30.8.), sillä julkiseen tiedotteeseen emme tohdi tuota osoitetta nettiin laittaa. Jos messulipputilaukset hoitaa teillä joku muu kuin johtaja, osoitteen voi kysyä joko johtajalta tai AKE-ihmisiltä.

Lipputilausten tekemiselle ei ole varsinaista takarajaa, mutta ihan viime tippaan ei (varsinkaan postitse toimitettavien) lippujen tilausta kannata tietenkään jättää. Lippujen postittamisesta ei tule kuluja vastaanottajalle. Laskuun ei tule myöskään käsittelykuluja tms.

Ennakkotietona on jo aiemmin kerrottu, että emme saa enää messujen asiakaslippuja myyntiin kirjastoihin. Normaalihintaisia lippuja esim. ryhmämatkalaisille voi kuitenkin ostaa Messukeskuksen verkkokaupasta.

Muistahan myös, että kaikkien Varsinais-Suomen ja Satakunnan kirjastojen työntekijät ovat tervetulleita päivystämään osastolle! Messupäivystäjänä on kivaa! Katso tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet tästä tiedotteesta.