Mediavalmennus aikuisille: visioita ja vinkkejä

to 8.2.2018·

-16:00

Turun kaupunginkirjasto järjestää varsinaissuomalaisille ja satakuntalaisille kirjastoammattilaisille Mediavalmennus aikuisille: visioita ja vinkkejä -koulutusiltapäivän 8.2.

Tietotekniikkakysymyksiä satelee kirjaston asiakaspalvelussa. Millaista digiopastusta kirjastoissa annetaan aikuisille nyt ja tulevaisuudessa? Mitä kansalliset digiselvitykset kertovat, entä asiakaskyselyt? Mitä pilvipalveluista ja mobiililaitteiden tietoturvasta kannattaa tietää? Koulutus antaa eväitä asiakkaiden opastamiseen niin osana asiakaspalvelua kuin suunnitelmallisemmin erilaisissa tapahtumissa.

Aika: torstai 8.2. kello 12 – 16
Paikka: Turun kaupunginkirjaston Studio, josta suora etälähetys

Mediavalmennus-koulutuspäivän ohjelma

Ilmoittaudu mediavalmennus-koulutukseen viimeistään 1.2. kello 15. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Ilmoittautuneet voivat seurata etälähetystä osoitteessa kirjasto.adobeconnect.com/turku:

• omalla koneella tai
  • Porin pääkirjaston kokoustilassa