Huhti

AKEn vappukahvit: Tämän kirjan haluaisin haukkua

ti 30.4.2024·

-14:00 ·

Teams

Kirjavinkkaukset ja suosittelut ovat osa tasaista kirjastoarkea, mutta koska viimeksi pääsit oikein kunnolla haukkumaan jonkin kirjan? Suljettujen ovien takana ja hiljaa kahvihuoneessa näitä keskusteluja käydään varmasti, mutta AKEn vappukahveilla saa haukkua oikein luvan kanssa ja yleisön läsnä ollessa!

Tule siis haukkumaan, teilaamaan, ryttäämään ja lyttäämään haluamasi kirja vappuaattona tiistaina 30.4. klo 13-14 Teamsiin. Linjoilla ovat ainakin AKE-ihmiset ja muutama ennalta sovittu haukkuja, mutta pyrimme tarjoamaan puheenvuoron kaikille halukkaille. Pistetään myös chatti laulamaan. Liity vappukahveille napsauttamalla tästä

Ja jos vielä mietit, kannattaako työaikaa käyttää tällaiseen, niin ihan varmasti kannattaa! Miksi käyttäisit rajattua lukuaikaasi huonoihin kirjoihin? Miksi antaisit kirjastoasiakkaiden lainata täysiä huteja? Tämä on ennaltaehkäisevää lukuintotyötä.

Liity vappukahveille napsauttamalla tästä.