Syksyn AKE-tapahtumat

Korona siirsi keväältä AKE-koulutuksia syksyyn, mutta webinaareja saatiin pidettyä myös poikkeusaikana ja niihin osallistui ilahduttavan paljon väkeä.

Syksyllä on luvassa monenlaista tapahtumaa. Työpajatyyppisiä koulutuksia pidetään sekä Turussa että Porissa. Suosittuja vinkkaustunti-webinaareja jatketaan. Myös poikkeusajan AKE-kahveista tulee osa normaalia toimintaa ja vapaamuotoisia etäkahveja pidetään syksyllä noin kerran kuussa.

Luvassa on myös ruotsinkielisiä etäkahveja eri aiheista sekä opintomatka Seinäjoen Lukulysteille. Eikä unohdeta Turun kirjamessuja, joihin osallistumme taas koko alueen kirjastojen yhteisellä osastolla!

Osa syksyn päivämääristä ja tapahtumien aiheista on vielä alustavia. Tiedotamme kaikista tapahtumista vielä erikseen Lounais-Suomen kirjastojen extranetissä, kun ilmoittautuminen aukeaa. Voit kuitenkin jo nyt poimia kalenteriisi mielenkiintoisen tapahtuman alla olevasta taulukosta.