Ihan oma e-kirjastoinfo meille

Kuntien yhteisen e-kirjaston logo

Kuntien yhteisen e-kirjaston valtakunnallisten infotilaisuuksien lisäksi Kansalliskirjaston e-kirjastoväki kiertää pitämässä AKE-alueille omia infotilaisuuksia. Varsinais-Suomen ja Satakunnan vuoro on tiistaina 16.4. klo 13-14 eli tasan viikkoa ennen e-kirjaston avautumista. Tässä tilaisuudessa on siis mahdollista kysyä vielä viimeisetkin kysymykset ennen h-hetkeä!

Infotilaisuuteen kuuluu noin 45 minuutin pituinen yleisperehdytys e-kirjastoon. Perehdytys sisältää:

• ajankohtaisia asioita kuntien yhteisestä e-kirjastosta
  • opastusta asiakkaaksi tuloon liittyviin asioihin
  • opastusta sovelluksen käyttöön
  • tietoa aineistoista ja niiden valinnasta
  • tietoa palauteprosessista
  • tietoa hallinnointiliittymästä

Perehdytysosion jälkeen on aikaa kysymyksille. Kysymyksiä voi lähettää myös etukäteen osoitteeseen AKE-kirjasto@turku.fi tai suoraan Kansalliskirjaston Anna Tuomikoskelle (anna.tuomikoski@helsinki.fi) ja Marja Hjeltille (marja.hjelt@helsinki.fi).

Infotilaisuus pidetään Teamsissä. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua vaan voit vain klikata itsesi mukaan tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä. Infotilaisuus tallennetaan ja tallenteesta tiedotetaan extranetissä erikseen. Tallenne on katseltavissa kaksi viikkoa infotilaisuuden jälkeen.

Turun AKE suosittelee lämpimästi myös e-kirjaston valtakunnallisiin infotilaisuuksiin osallistumista kaikille! Tarkemmat tiedot niistä löydät e-kirjaston uutiskirjeestä ja e-kirjaston wiki-sivustolta. Tapahtumat ja koulutukset e-kirjaston wikissä. Uutiskirjeen pääset tilaamaan e-kirjaston asiakaswikin kautta.