Haku Kirjastoseuran hallitukseen

Suomen kirjastoseuran tunnus

Lounais-Suomesta tarvitaan edustusta Kirjastoseuran hallitukseen!

Oletko kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, tuot ajatuksesi julki ja olet yhteispelaaja? Kirjastoseuran hallituksessa pääset verkostoitumaan laajasti kirjastoalalla ja yhteiskunnassa. Pääset luomaan uudenlaista, innostavaa toimintaa kirjastojen ja kirjastonkäyttäjien hyväksi yhdessä kirjastoaktiivien kanssa. Pääset kehittämään perinteikästä järjestöä kohti menestyksekästä tulevaisuutta. Takaamme, että opit varmasti paljon uutta myös itse. Kirjastoseuran hallituksen vaaliin voi asettua ehdokkaaksi nyt.

Me Kirjastoseurassa arvostamme sitä, että koet yleisen kirjaston tärkeäksi riippumatta taustastasi tai työkokemuksestasi. Kirjastoseura toivoisi hallituksensa edustavan kaikkia kirjastoalan ammattilaisia ja kirjaston käyttäjiä koko monimuotoisesta Suomesta.

Jos innostut ja saat muut innostumaan Kirjastoseuran toiminnasta ja sen kehittämisestä, olet etsimämme ehdokas. Jos haluat tukea Kirjastoseuran työtä yleisten kirjastojen edunajajana ja voit käyttää siihen aikaasi, vielä parempi.

Kuinka siis asettua ehdolle? Ohjeet ja lisätietoa: Kirjastoseuran hallituksessa kehität kirjastoja ja Kirjastoseuraa