E-kirjaston infotilaisuuden tallenne julkaistu

16.4.2024 pidetyn Lounais-Suomen oman E-kirjasto-infon tallenne on nyt julkaistu extranetin koulutusarkistossa: E-kirjasto-infon materiaalit koulutusarkistossa. Tallenne on katsottavissa 1.5.2024 asti. Samasta paikasta löydät myös infotilaisuuden diat.

Jäikö kysyttävää?

Kuntien yhteinen E-kirjasto avautuu tiistaina 23.4.2024. E-kirjaston väki järjestää avautumisviikolla ja sitä seuraavalla viikolla joka arkipäivä kaikille avoimen kyselytunnin klo 9–10. Lisätiedot ja osallistumislinkki löytyvät E-kirjaston wikistä: E-kirjaston kyselytunnit.

Vastauksia kysymyksiin kannattaa etsiä myös Libopin Kuntien yhteinen E-kirjasto -kurssilta, joka avautui tänään. Jos kurssin suorittamisen jälkeen tuntuu vielä siltä, että lisäopille olisi tarvetta, voitte laittaa viestiä meille AKE-ihmisille osoitteeseen AKE-kirjasto@turku.fi, niin tilaamme E-kirjaston väeltä alueellemme lisää koulutusta.