AKE-ABC 2.2.

Mitäs se AKE nyt oikein tarkoittikaan? Voiko AKEsta olla juuri sinulle hyötyä tai kenties jopa huvia? Jos AKE-toiminta ei ole tuttua tai kaipaat kertausta, niin tule linjoille torstaina 2.2.2023 klo 13-14! Pidämme AKE-ABCn harjoittelijoille, uusille työntekijöille ja kaikille kiinnostuneille, jotka kaipaavat perustietoja AKE-toiminnasta.

Tunnin perehdytyksessä AKEn perusteista ja Turun AKEn järjestämistä koulutuksista ja muista tapahtumista kertomassa ovat Turun AKE-tyypit. Vuoden 2023 perehdytys on salkku-extra, jossa kerromme erityisesti Satakunnan ja Varsinais-Suomen kirjastojen käyttöön lainattavista salkuista.

Tule kuuntelemaan, mitä on AKE-toiminta ja mitä hyötyä juuri sinun kirjastollesi voisi olla pakopeli-, digiväline- tai satusalkusta!

Tilaisuus järjestetään Teamsissa eikä ilmoittautumista tarvita. Klikkaa itsesi linjoille 2.2. klo 13 tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

AKE-ABC tallennetaan ja tallenne on katsottavissa vuoden ajan.