Äänestä valtakunnallisen verkkokurssin aihetta!

Suomen yleisten kirjastojen yhteisen verkko-oppimisympäristö Libopin avulla jokaisen työntekijän on nyt mahdollista opiskella kirjastotyössä tarvittavia taitoja itsenäisesti ja omaan tahtiin. Kurssitarjontaa koordinoiva Libopin toimituskunta on kiinnostunut kuulemaan näkemyksesi siitä, mikä on sellainen aihe, joka kaikkien Suomen yleisissä kirjastoissa työskentelevien olisi hyvä hallita. Eniten ääniä saaneesta teemasta luodaan verkkokurssi. Tavoite on, että kaikki kirjastoissa työskentelevät suorittavat sen ensi vuoden aikana.

Pääset nyt vaikuttamaan aiheen valintaan. Voit äänestää vaihtoehdoista tai ehdottaa omaa aihettasi täällä. Äänestys toteutetaan kaikilla Suomen AKE-alueilla samanaikaisesti. Vastausaika on juuri alkanut ja jatkuu 31.8.2020 saakka.

Lisätietoja: Kirjastot.fi-sivuston tiedote.