Osallista somessa -koulutus Turussa

ke 24.1.2018·

-15:15

Lounais-Suomen AVI järjestää alueen kirjastoille osallista somessa -koulutuksen sekä Porissa että Turussa. Sosiaalinen media on monipuolinen asiakastiedon lähde ja vuorovaikutuskanava myös kirjastoille. Päivän aikana käydään esimerkkien avulla läpi Facebookin ja Instagramin sekä hieman myös Twitterin tarjoamia mahdollisuuksia erilaisten käyttäjäryhmien osallistamiseen ja asiakastiedon keräämiseen sekä tapoihin viestiä käyttäjien kanssa.

Some-koulutuspäivä Turussa ke 24.1.: ohjelma ja ilmoittautuminen viim. 17.1.

Lisätietoja antaa kirjastotoimen ylitarkastaja Päivi Almgren, paivi.almgren(at)avi.fi, puh. 0295 018 300

Osallista somessa -koulutus järjestetään Porissa tiistaina 23.1. Lue lisää Porin koulutuspäivästä.

Some-koulutuspäivä Turussa ke 24.1.: ohjelma " startDate="2018-01-24" startTime="08:45" endTime="15:15" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >