Kokoelmat, uhka vai mahdollisuus? -koulutus Turussa

ti 29.5.2018·

-15:30

Koulutuspäivässä Kokoelmat, uhka vai mahdollisuus? kuullaan puheenvuoroja kokoelmatyöstä Turun, Porin, Liedon ja Salon kirjastojen edustajilta. Lisäksi tulossa on projektikuulumisia Big datan hyödyntämisestä kokoelmatyössä. Koulutuspäivän koko ohjelma löytyy tästä linkistä.

Ilmoittaudu Turun koulutukseen viimeistään torstaina 24.5.

Koulutuspäivä suoralähetetään osoitteessa kirjasto.adobeconnect.com/Turku. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Vastaava koulutuspäivä järjestetään Porin kaupunginkirjastossa 25.4. Porin koulutuspäivään ehtii vielä ilmoittautua. Katso Porin koulutuksen tiedot ja ilmoittautuminen tästä tiedotteesta.

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta.
Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus-ja ruokailukustannuksistaan.

Lisätietoja: Anne Heino, anne.ma.heino@turku.fi

Kokoelmakoulutus Turku ohjelma
  • Mitä kokoelmalla voi viestiä?, Kari Pohjola
  • Big data kokoelmaprosessin kehittämisessä, Viljami Marjomäki