Maalis

Tervetuloa mukaan ideoimaan tapahtumapaketteja koko alueen käyttöön!

pe 4.3.2022·

-8:15

Nyt polkaistaan käyntiin AKE:n ihkauusi hanke: Uudet ilmiöt tutuksi kirjastossa.

Hankkeen tarkoitus on tuoda uusia teknologisia, yhteiskunnallisia ja muita ajankohtaisia ilmiöitä tutuksi ihmisille Varsinais-Suomen ja Satakunnan kirjastoissa. Hankkeessa suunnitellaan ja hankitaan kirjastoille valmiita laadukkaita tapahtumapaketteja, joita omiin tiloihinsa tuomalla pienetkin kirjastot voivat välittää ihmisille luotettavaa tietoa tiiviissä ja helposti omaksuttavassa muodossa. Hanke tarjoaa kirjastoille sekä valmiit tapahtumapaketit että niihin liittyvät markkinointimateriaalit ja ohjeet tapahtuman järjestämiseen. Hankkeen yhteistyökumppaneiksi etsitään korkeakouluja, yrityksiä, kunnan muita toimialoja sekä yhdistyksiä.

Hankkeen rahoituksella kustannetaan vähintään yksi tapahtuma kaikille halukkaille kunnille. Hankkeen rahoituksella kustannettujen tapahtumien lisäksi kirjastot voivat ostaa lisätapahtumia omarahoituksella.

Kiinnostaisiko sinua olla mukana ideoimassa tapahtumien teemoja, miettiä sopivia markkinointikeinoja tai vain kuulla miten juuri sinun kirjastoosi saisi uuden ja laadukkaan tapahtuman vähällä vaivalla? Jos vastasit johonkin edellä mainituista kyllä, tule kuulolle klo 9-10.15 perjantaina 04.03.22. Tilaisuus järjestetään Teamsissä eikä siihen tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Klikkaa itsesi mukaan tästä linkistä: Teams-linkki. Tilaisuuden alku tallennetaan.

PS. Jos haluat jo etukäteen orientoitua aiheeseen tapahtumien mahdollisista teemoista, kannattaa kurkata Sitran kokoama julkaisu heikoista signaaleista vuodelle 2022.

Lisätietoja:
Projektikoordinaattori
Selina Raunio
selina.raunio@turku.fi
044 907 4340

Teams-linkki." startDate="2022-03-04" startTime="07:00" endTime="08:15" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >