Helmi

-15:15 ·

Teams

Ilmoittaudu viimeistään 26.2.2024

Koulutuksessa pohdiskellaan erityisesti nuorille suunnattua viestintää ja siihen sopivia sissimarkkinoinnin keinoja ja somettamisen tapoja. Miten nuoret voisi tavoittaa paremmin? Entä voisiko nuoria jotenkin osallistaa kirjaston viestintään? Entä jos viestintään ja markkinointiin ei ole käyttää yhtään rahaa?

Koulutuksen tallenteet katsottavissa 14.3. saakka

Annan diat: Sissimarkkinointia ja somea -diasetti

Koulutuksessa käytetyt esimerkit (koulutuksen aikana linkit jaettiin chatin kautta, joten ne eivät näy tallenteissa)

Nuoret on helpointa tavoittaa sosiaalisessa mediassa, jossa osuva sisältö voi lähteä lentoon ja tavoittaa kohderyhmää erinomaisesti ilman suuria kustannuksia. Koulutuksessa käydään esimerkkien avulla läpi, millainen sisältö nuorten suosimissa kanavissa toimii sekä mistä ja miten kiinnostavaa sisältöä voi ammentaa. Somen lisäksi nuoria voi tavoittaa oivaltavilla sissimarkkinointi-ideoilla myös muualla.

Koulutuksen vetävät Anna Koivisto ja Minna Patrikainen Idea Groupista. Lyhyen teoriataustan lisäksi Anna ja Minna ovat luvanneet kertoa koulutuksessa runsaasti erilaisia esimerkkejä, joista jokainen voi poimia omaan käyttöön eniten itseään inspiroivat ja parhaiten oman kirjaston tarpeisiin sopivat.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään ma 26.2. täällä: Ilmoittautuminen Sissimarkkinointia ja somea -koulutukseen. Koulutus tallennetaan, mutta ilmoittauduthan myös, jos haluat katsoa koulutuksen jälkikäteen tallenteena. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille.

Lisätiedot AKE-ihmisiltä osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi.