Syys

pe 23.9.2022·

-10:00 ·

Materiaalit:

Pe 23.9. klo 9–10 pidettävillä johtajakahveilla on teemana kuntien yhteinen e-kirjasto. Aiheesta alustaa hankkeen projektiasiantuntija Seija Laitinen-Kuisma. Lisätietoa hankkeesta löytyy tästä extranetin uutisesta. (Nämä johtajakahvit siirtyivät syksyyn huhtikuulta.)

Kutsu kahveille on lähetetty suoraan Lounais-Suomen kirjastonjohtajien postituslistalla olevien sähköpostiin. Tämänkertaisille kahveille toivomme mukaan myös kirjastojen e-aineistoista vastaavaa henkilökuntaa, joille pomot voivat edentää kutsua. Tarvittaessa kutsun voi pyytää myös osoitteesta laura.tyysteri@turku.fi.

Poikkeuksellisesti näiden kahvien e-kirjastoa käsittelevä alustus myös tallennetaan. Tallenne on katseltavissa 2 viikkoa tapahtuman jälkeen. Linkki tallenteeseen lisätään tälle sivulle. Lisäksi se lähetetään suoraan kirjastonjohtajien sähköpostilistalla oleville, jotka voivat jakaa linkkiä eteenpäin omissa kirjastoissaan kaikille kiinnostuneille.