Avi kouluttaa.: Kuperkeikkaa & digiloikkaa – Kullerbyttor & digiskutt

to 19.4.2018·

-15:30

Lounais-Suomen aluehallintoviraston opetustoimi ja Länsi- ja Sisä-Suomen ruotsinkielisen opetustoimi järjestävät yhteistyössä it-pedagogisen koulutuksen Kuperkeikkaa & digiloikkaa Turussa 19.4.2018.

Koulutus on suunnattu varhaiskasvatuksen, esi- ja alkuopetuksen sekä kirjastojen henkilöstölle ja muille kiinnostuneille. Tilaisuus on suomen- ja ruotsinkielinen.

Tilaisuudessa tutustutaan sekä luennoilla että työpajoissa digitaalisiin apuvälineisiin ja saadaan neuvoja niiden käyttöön ja soveltamiseen lasten kanssa työskenneltäessä, mm. miten paljon ja kuinka usein lapsen ikä huomioiden. Päivän aikana osallistujat voivat tutustua näytteilleasettajiin ja varhaiskasvatuksen materiaaleihin.

Ilmoittaudu viimeistään 10.4. Osallistujia pyydetään mahdollisuuksien mukaan tuomaan tabletit tilaisuuteen.

Koulutus on maksuton. Osallistujat vastaavat itse matka-, ruokailu- ja vastaavista kustannuksista. Aluehallintovirasto tarjoaa aamu- ja iltapäiväkahvin.

Yhteyshenkilöt:
Opetustoimen ylitarkastaja Lea Karjomaa 0295 018 077, LSAVI