Avi kouluttaa.: Pienten kirjastojen kokoontumisajot – Vinkkejä ja virkistystä

ke 11.4.2018·

-14:30

Lounais-Suomen AVI kutsuu kaikki pienten kirjastojen ammattilaiset saamaan vinkkejä ja vertaistukea arjen puurtamiseen.

Pienet pystyvät kaikkeen: itse on löydettävä kumppanit, tuotettava palvelut ja etsittävä esimerkit. Kokoontumisajoissa saat vinkkejä ja vertaisapua. Ajoja ohjaa ja kierrosaikoja ottaa kirjasto- ja kulttuurialan freelance-työläinen, yrittäjä Päivi Jokitalo yhdessä tarkastaja Almgrenin kanssa.

OKM on myöntänyt Lounais-Suomen aluehallintovirastolle määrärahan tämän koulutuksen järjestämiseksi, joten varsinainen koulutusosuus on osanottajille maksutonta. Osallistujat vastaavat itse matka-, ruokailu-, majoitus- yms. kuluista.

PIENTEN KIRJASTOJEN KOKOONTUMISAJOT. Vinkkejä ja virkistystä.

11.4.2018 Hotelli Scandic Julia/kokoustila, Eerikinkatu 4, Turku

• 8.45 Morning Break aamupalabuffetti (AVI tarjoaa)
  • 9.30 Ajankohtaiskuulumiset AVIsta ja kirjastoista
  • 10.30 Kaikkien kirjasto: ikääntyneiden palvelut ja erityisesti kirjaston kotipalvelu Informaatikko Tarja Rajala, Turun kaupunginkirjasto
  • 11.30 Lounas (omakustanteinen)
  • 12.30 Terveisiä meiltä ja maailmalta: tuunausta ja huomioita kotimaisista ja pohjoismaisista kirjastoista / Päivit Aa ja Jii
  • 13.30 Mihin pieni pystyy? Missä pienuus rajoittaa? Missä pienten ketteryys on eduksi?
  • Esimerkkejä ja keskustelua pienten kirjastojen hankkeista ja palveluista
  • 14.15 Mitä mukaan kotimatkalle?
  • 14.30 Hyvää kotimatkaa!

Ilmoittautumiset 4.4.2018 mennessä osoitteessa https://www.webropolsurveys.com/S/36F5335FFE06BE81.par

Lisätietoja antaa kirjastotoimen ylitarkastaja Päivi Almgren, paivi.almgren(at)avi.fi, puh. 0295 018 300