Touko

pe 26.5.2023·

-14:00 ·

Teams

Toukokuun AKE-kahveilla jutellaan pop up -kirjastotoiminnasta! Tule mukaan kuuntelemaan Rovaniemen ja Maskun kokemuksia pop up-toiminnasta. Mukaan saa tulla mielellään myös jakamaan ja keräämään kesän kuumimmat pop up -vinkit!

Pienet alustukset pop up -aiheesta pitävät Eija Pelkonen Maskusta ja Heidi Juopperi ja Kati Lukkarinen Rovaniemeltä. Alustusten jälkeen sana on vapaa kaikille, jotka haluavat jakaa kokemuksiaan ja hyviä vinkkejä pop up -toiminnasta. Vielä on aikaa kehitellä kivaa toimintaa kesäksi!

Mikä kaikki sitten on pop up -toimintaa? Erään määritelmän mukaan pop up -toiminta on tilapäistä toimintaa, johon henkilön on helppo tulla ja osallistua. Pop up -toimintaa voivat olla esimerkiksi lyhytaikaiset esittelyt kauppakeskuksissa ja tapahtumissa. Pop up -toiminnalle on tyypillistä se, että pisteellä vierailijoita osallistetaan mukaan toimintaan.

AKEn pop up -kahvit järjestetään Teamsissa perjantaina 26.5. klo 13-14. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Liity etäkahveille napsauttamalla tästä.