Vielä ehdit ilmoittautua viestintä- ja markkinointiteemaiselle opintoretkelle Lempäälään

Alueen kirjastojen yhteinen näkyvyystyöryhmä järjestää 24.10.2024 viestintä- ja markkinointiteemaisen retken Lempäälään. Ryhmän jäsenten lisäksi mukaan ovat tervetulleita myös kaikki muut viestinnästä ja markkinoinnista kiinnostuneet!

Ilmoittautumaan pääsee tästä linkistä: Ilmoittaudu Lempäälän-retkelle Lyytissä. Ilmoittautuminen päättyy 16.10.2024. Ilmoittautumislomakkeessa kysytään mm. toiveita kuljetusreiteistä. Lopullisista reiteistä tiedotetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Matkaohjelma:

• Yhteiskuljetusten lähtö noin klo 7-7.30 (tarkentuu myöhemmin)
  • Klo 9.30–9.45 Saapuminen Ideaparkiin Lempälään, aamukahvi Kulttuurikeskus PiiPoossa
  • Klo 9.45–10.30 Luento: Kulttuuripalvelujen tuotteistaminen Kulttuurikeskus PiiPoossa (tuottaja Marika Eromäki ja vastaava taidekasvattaja Katriina Nylund)
  • Klo 10.30–11 PiiPoon Runo-olohuoneen esittely
  • Klo 11–11.45 Havainnointitehtävä kauppakeskuksessa
  • Klo 11.45–12.45 Lounas (omakustanteinen, paikan voi valita kauppakeskuksessa itse)
  • Klo 12.45–13 Siirtymä Lempäälä-talolle yhteiskuljetuksella
  • Klo 13–15 Lempäälän kirjastossa
    • Tutustuminen Lempäälän kirjastoon
    • Lempäälän kirjastopäällikkö ja Kirjastoseuran vpj. Jarkko Rikkilän alustus lobbaamisesta ja hissipuheistaLempäälän kirjaston viestintä (tilassa ja muualla)
    • Ohjelman lomassa myös iltapäiväkahvi