Uusia lyhytvideoita kiertotaloudesta viestimiseen

Joko olet käynyt kurkkaamassa, millaisia materiaaleja LS-extran materiaalipankkiin on tupsahtanut avuksi kirjastojen kestävyysvaikutuksista viestimiseen?

Kirjaston roolia kiertotalouden esimerkkinä esittelevästä viestintämateriaalipaketista löytyy somepostauksia, kuvia, tiedotepohjia ja muita viestintämateriaaleja avuksi kaikille kirjaston viestintää tekeville. Paketti myös täydentyi juuri uusilla someen sopivilla lyhytvideoilla!

Käy katsomassa ja lataa materiaalit käyttöösi täällä:

Viestintämateriaalit: Kiertotalous – Lounais-Suomen kirjastojen extranet (ls-kirjastot.fi)

Materiaaleja saa käyttää vapaasti sellaisinaan tai omiin tarpeisiin sopivaksi muokaten.

Viestintämateriaalit on toteutettu osana Kestävä kehitys Lounais-Suomen kirjastoissa -hanketta. Kirjastot tekevät paljon hyvää työtä kestävän kehityksen edistämiseksi. Hankkeen aikana kirjastojen kestävyystyötä kehitetään ja tehdään näkyväksi. Hankkeessa tuotetaan esimerkiksi materiaaleja viestintään ja tapahtumiin, joiden avulla kirjastot voivat näyttää sitoutumisensa kestävään kehitykseen ja rohkaista myös asiakkaitaan toimimaan aina kestävämmin.