Muistutus: Tapahtumaihmisten koulutusretki Tampereelle 31.10.

Tule hakemaan inspiraatiota kirjastosi tapahtumiin! Torstaina 31.10. tapahtumien parissa työskentelevät tai niistä kiinnostuneet pääsevät kouluttautumaan ja inspiroitumaan Tampereen pääkirjasto Metsoon sekä museokeskus Vapriikkiin.

Retki aloitetaan torstaina klo 9.30 Metsosta, jossa tapahtumista vastaavat kertovat Tampereen mallista tapahtumatoiminnan organisoinnissa. Saamme myös esittelykierroksen Metsossa tapahtumanäkökulmasta. Metsosta siirrymme museokeskus Vapriikkiin, jossa voi nauttia omakustanteisen lounaan. Iltapäivällä luvassa on tutustumista Vapriikin museoihin ja tapahtumatoimintaan. Takaisin suunnataan klo 15. Tampereelle matkustetaan yhteiskuljetuksin. Kaikki ilmoittautuneet saavat tarkemmat tiedot kuljetuksista ja päivän ohjelmasta, kun ilmoittautuminen umpeutuu.

Ilmoittaudu mukaan: Tapahtumaihmisten koulutusretki Tampereelle