Muistutus: Neuromoninaisuus työyhteisössä 5.9.

Neuromoninaisuus työyhteisössä on hyödyllinen koulutus kaikille kirjastolaisille, jotka kaipaavat lisätietoa moninaisuuden ja neuromoninaisuuden edistämisestä työyhteisössä, kirjastossa ja yhteiskunnassa. Koulutuksesta on hyötyä myös esimerkiksi esihenkilöille.

Neuromoninaisuuden teemoista puhutaan nyt paljon, mutta yhtä paljon on vielä kysymyksiäkin. Turun ja Porvoon AKEt tarjoavat tähän keskusteluun monipuolisen, mutta tiiviin koulutuspaketin, jossa aihealuetta tarkastellaan työympäristön näkökulmasta. Koulutuksen ohjelma löytyy koulutuskalenterista.

Vielä ehdit ilmoittautua!

Koulutus järjestetään Teamsissa, ja siihen voi ilmoittautua seuraavan linkin kautta: Neuromoninainen työelämä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 2.9. Saat Teams-linkin ilmoittautumisen päätyttyä.