Tarinatornado Raision kirjastossa

pe 16.3.2018·

-15:00

Tervetuloa Tarinatornadoon Raision kirjastoon 16.3.2018!

Koulutuksen ilmoittautumislomake.

Koulutuspäivään on bussikuljetus Satakunnasta ja kyytiin voi tulla sovituilta kasitien pysäkeiltä. Bussin aikataulu ja pysäkit ovat seuraavat:

• Lähtö klo 7.30 Porin kaupunginkirjasto, Gallen-Kallelankatu 12
  • Rauman pysäkki klo 8.20 Kortelan ABC, Rauma
  • Laitilan pysäkki klo 8.45 Winnovan pysäkki, Laitila
  • Mynämäen pysäkki klo 9.10 Mynämäen tienhaara St1 edustalla
  • Saapuminen Raision kirjastotalolle klo 9.40, Eeronkuja 2, Raisio

Tietysti myös kaikki varsinaissuomalaiset, jotka asuvat kasitien varrella, voivat tänä vuonna käyttää tätä mahdollisuutta hyväkseen! Jos tulet bussin kyydissä, täytäthän ilmoittautumislomakkeelle tiedon siitä, miltä pysäkiltä tulet kyytiin.  Täytä myös puhelinnumerosi sille varattuun kenttään. Paluumatkalle bussi lähtee Raisiosta klo 15 ja kulkee samaa reittiä kuin menomatkalla.

Raisiossa on mahdollisuus osallistua yhteiselle, omakustanteiselle lounaalle opetusravintola Rosmariinissa. Vastaathan siis myös lounaskyselyyn! Raisiossa on muitakin lounaspaikkoja: Rasekon opiskelijaruokala sekä esim. keskustan pizzeriat. Turun kaupunginkirjasto tarjoaa kaikille osallistujille aamu- ja iltapäiväkahvit.

Täytettyäsi ilmoittautumislomakkeen saat eteesi vahvistussivun, josta voit tarkistaa ilmoittautumistietosi. Paina lopuksi vahvistus-painiketta, niin ilmoittautumisesi tallentuu järjestelmään. Viimeinen ilmoittautumispäivä on torstai 8.3.2018.

Linkki Tornadon ohjelmaan.

Lisätietoja: projektisuunnittelija Leena Pylkkö, 044-907 2826, leena.pylkko@turku.fi

Tarinatornadon ohjelma
  • Koulu ja kirjasto yhdessä, Mikael Österlund