Syys

PERUTTU: Opi vetämään muovailuvahaolento-valokuvaustyöpaja (livekoulutus Turussa)

ke 1.9.2021·

-15:30

HUOM! Koulutus on peruttu vähäisen ilmoittautujamäärän takia. Koulutus järjestetään mahdollisesti v. 2022. Tiedotamme asiasta tarkemmin silloin.

Millaisten tarinoiden parissa viihdyt? Millaisia hahmoja tarinoissa on? Haluaisitko, että tutuissa tarinoissa esiintyisi ihan uusia olentoja? Tarinallisessa työpajassa muotoillaan omien lempitarinoiden inspiroimana pieni muovailuvahaolento, kuvataan se ministudiossa ja kirjoitetaan sille sitten miniseikkailu lähiympäristöön.

Tässä koulutuksessa pääset osallistumaan tarinalliseen muovailuvahaolento-työpajaan ja opit samalla, kuinka voit vetää vastaavan pajan itse omassa kirjastossasi. Koulutus on Pelillisyyden uudet keinot kirjojen maailmaan -hankkeen ja AKEn yhteistuotantoa. Kouluttajana toimii keväällä päättyneen pelillisyyshankkeen Satu Aalto.

Koulutukseen mahtuu 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Koulutus järjestetään Turun pääkirjaston Studiossa, os. Linnankatu 2. Tulethan koulutukseen vain täysin terveenä. Tuomme koulutustilaan maskeja ja käsidesiä. Myös omaa maskia tai visiiriä voi halutessaan käyttää. Tutustu myös AKEn lähikoulutusten turvallisuusohjeisiin tästä linkistä.

Lisätietoja: AKE-kirjasto@turku.fi.