Joulu

Musiikki-iloa kymmenen kiloa -koulutus

pe 3.12.2021·

-11:30

Itsetuntoa, innostusta, laulua, liikettä, kannustusta!

Käytännönläheinen musiikkikasvatuskoulutus (0-8-v.) lapsiryhmissä työskenteleville: Loruja, satuja, laulua, liikettä ja leikkiä  yhteisöllisyyden, osallisuuden ja vuorovaikutuksen vahvistamiseen lapsiryhmässä. Koulutukseen osallistuvan ei tarvitse tuntea musiikkia omaksi vahvuusalueekseen. Kaikki tekemiset ovat helppoja ja lasta innostavia. Koulutus on muokattu kirjastoja palvelevaksi.

Kouluttajana Tuuli Paasolainen, musiikkikasvatuskouluttaja & musiikkiteatteriesiintyjä (tuulipaasolainen.fi)

Koulutuksen materiaali: Tuuli Paasolainen: Musiikki-iloa kymmenen kiloa – kirja & cd. Ota mukaan koulutukseen, jos se löytyy kirjastosta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 30.11. osoitteessa https://www.lyyti.in/Musiikkiiloa_kymmenen_kiloa_5667

Koulutus tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään ilmoittautuneille. Ilmoittaudu siis mukaan, mikäli haluat koulutuksen tallenteen. Tallenne katseltavissa viikon ajan koulutuksen jälkeen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Koulutuksen järjestää Sanojen sinfonia Lounais-Suomessa -hanke.
Lisätiedot Suvi Sariolta, suvi.sario@turku.fi