Asiakas: kohde, kumppani vai kaiken a ja o? -koulutus

ti 10.4.2018·

-15:30

Tervetuloa Turun kaupunginkirjaston Asiakas: kohde, kumppani vai kaiken a ja o? -koulutuksen 10.4. kello 9 – 15.30 Turussa. Koulutus lähetetään myös suorana lähetyksenä etäosallistujille.

Ilman asiakasta kirjastoa ei olisi olemassa ja asiakkaat myös rahoittavat ja omistavat julkiset palvelut. Tämän päivän yhteiskunta on palveluyhteiskunta ja asiakaspalvelun parantaminen ja sen kohdentaminen on entistä tärkeämpää. Miten asiakkaita pystytään palvelemaan ja heidän tarpeisiinsa vastaamaan? Päivän aikana kuulemme mm. Turun kaupungin uudesta monikanavaisesta asiakaspalvelukonseptista, Helsingin kaupunginkirjaston asiakaspalveluajatuksia uuden Oodi-kirjaston avaamisen kynnyksellä sekä siitä, miten vuorovaikutuskulttuurin avulla on parannettu asiakaspalvelua Turun Topinojan jätekeskuksessa.

Aika: tiistai 10.4. kello 9 – 15.30
Paikka: Turun kaupunginkirjaston Studio, josta suora etälähetys
Asiakaspalvelukoulutuksen ohjelma

Ilmoittaudu asiakaspalvelu-koulutukseen viimeistään pe 6.4. kello 15. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Ilmoittautuneet voivat seurata etälähetystä omalla koneellaan osoitteessa kirjasto.adobeconnect.com/turku.

Tervetuloa!

Lisätietoja antaa Anne Heino, anne.ma.heino@turku.fi