Kesä

Webinaari kyberturvallisuudesta

ke 1.6.2022·

-12:00

Mitä kyberturvallisuus tarkoittaa? Mitkä ovat ajankohtaisia uhkia juuri nyt ja miten niihin voi varautua? Mitä kirjastoissa tulisi tietää kyberturvallisuudesta?

Turun AKE järjestää keskiviikkona 1.6. klo 13-15 verkkokoulutuksen aiheesta. Webinaarissa kuulet perusasiat kyberturvallisuudesta, jolla pyritään sähköisen ja verkotetun yhteiskunnan turvallisuuteen. Kyberturvallisuusajattelussa yhdistyy tietoturvallisuuden, jatkuvuuden hallinnan ja yhteiskunnan kriisivarautumisen ajattelua.

Webinaarissa aiheesta puhuu Aalto-yliopiston kyberturvallisuuden työelämäprofessori ja sotatieteiden tohtori Jarno Limnell, jonka esityksessä tuodaan konkreettisesti esille tämän päivän kyberturvallisuuden todellisuus sekä keskeiset ratkaisut, jossa meillä jokaisella on tärkeä rooli.

Webinaari järjestetään Teamsissa ja ilmoittautuneet saavat linkin koulutukseen. Webinaari tallennetaan ja tallenne on katsottavissa kahden viikon ajan koulutuksen jälkeen. Myös tallenteen katsojien tulee ilmoittautua.

Koulutuksen tallenne on katsottavissa 16.6. asti täällä: https://youtu.be/I_CJVb5kyBc
Koulutusmateriaalit voit ladata itsellesi tästä linkistä: Kyberturvallisuuskoulutus_Jarno Limnéll_01062022

Lisätietoja antaa Turun AKE: ake-kirjasto@turku.fi