Maalis

PERUTTU: Työyhteisöpäivä – voimavaroja vuorovaikutukseen

ti 31.3.2020·

-15:00

HUOM! Koulutus 31.3. on PERUTTU! Pyrimme järjestämään koulutuksen myöhemmin ilmoittavana ajankohtana.

Turun AKE järjestää maaliskuun lopussa työyhteisöpäivän. Koulutuspäivä antaa voimavaroja vuorovaikutukseen työpaikalla.

Aika: tiistai 31.3.2020 klo 9-15

Paikka: Turun kaupunginkirjaston Studio sekä etäkoulutustila Porin kaupunginkirjastossa

Kouluttajana toimii Päivi Perämäki PeiliPinta Consulting Oy:sta

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 24.3. tämän linkin kautta: https://www.lyyti.in/Tyoyhteisopaiva_3994

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta. Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus-ja ruokailukustannuksistaan. Koulutus on kaikille avoin, mutta mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin paikkoja, ovat Satakunnan ja Varsinais-Suomen kirjastoammattilaiset etusijalla koulutukseen.

Lisätietoja koulutuksesta antaa Anne Heino, anne.ma.heino@turku.fi

Tervetuloa!