Tunnetaitoja ja työhyvinvointia

ma 27.5.2019·

-15:00

Kevään viimeisessä koko päivän koulutuksessa käsitellään työelämän herättämiä tunteita, tunnesäätelyä ja stressinhallintaa. Tunnetatojen tärkeyteen työelämässä ollaan herätty viime vuosina. Tulevaisuuden työelämässä menestyy se, jolla on hyvät tunnetaidot, sanoo psykologi Jarkko Rantanen Helsingin Sanomien viime vuoden artikkelissa.

Koulutuspäivässä aamupäivän osuudessa pureudutaan työelämän herättämiin tunteisiin ja tunnesäätelyyn. Iltapäivällä keskitytään vielä työn psykososiaaliseen kuormitukseen ja sen hallintaan.

Aika: maanantai 27.5. klo 9-15

Paikka: Turun kaupunginkirjaston Studio sekä etäosallistumismahdollisuus omalla työpisteellä sekä Porin kaupungikirjastossa.

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta. Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan.

Koulutuksen materiaalit:

Stressistä työn imuun – tunteet työelämässä, Jutta Simonen, Turun kriisikeskus

Psykososiaaliset riskit työelämässä Asta Koivikko

Stressistä työn imuun - tunteet työelämässä, Jutta Simonen, Turun kriisikeskus Psykososiaaliset riskit työelämässä Asta Koivikko" startDate="2019-05-27" startTime="09:00" endTime="15:00" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >