Mediakasvatuksen suunnittelutilaisuus Turussa

to 2.5.2019·

-12:00

Kansallinen audiovisuaalinen instituutti (KAVI) valmistelee opetus- ja kulttuuriministeriön toimeksiannosta mediakasvatuksen kansalliset linjaukset vuoden 2019 aikana. Valmistelutyön tueksi järjestetään kevään aikana avoimia suunnittelutilaisuuksia eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tavoitteena on keskustella suomalaisen mediakasvatuksen tulevaisuudesta ja siihen liittyvistä toimenpiteistä. Suunnittelutilaisuudet ovat avoimia opetus- ja ohjaustyössä,  nuorisotyössä, kulttuuri- ja media-alalla toimiville ja alan opiskelijoille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tervetuloa osallistumaan Turussa, 2.5. klo 10-12 järjestettävään avoimeen suunnittelutilaisuuteen. Tilaisuus järjestetään Turun pääkirjaston Studiossa (Linnankatu 2) ja tilaisuus järjestetään yhteistyössä Turun kaupunginkirjaston kanssa. Tilaisuuteen mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.  Huom! Tilaisuus järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on vähintään seitsemän.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: Lauri Palsa, tutkija, KAVI, lauri.palsa@kavi.fi, 0295 338 015
Anu Ojaranta, projektisuunnittelija, Turun kaupunginkirjasto, anu.ojaranta@turku.fi, 0406341924

Ilmoittautuminen