Loka

Lukemisen edistämisen menetelmät ja kirjallisuuden sisällöt

pe 25.10.2019·

-15:15

Koulutuspäivässä Lukemisen edistämisen menetelmät ja kirjallisuuden sisällöt kuullaan puheenvuoroja lukemiseen innostamisesta ja saadaan pienimuotoinen aloituskurssi vinkkaamiseen. Puhujat ovat Kaarinan, Espoon ja Turun kirjastojen edustajia. Lisäksi kuullaan Lukemattomat mahdollisuudet-hankkeesta, josta voi lukea lisätietoa tästä linkistä.

Koulutuspäivän ohjelma

Ilmoittaudu Turun koulutukseen viimeistään tiistaina 22.10.2019.

Koulutuspäivä suoralähetetään osoitteessa kirjasto.adobeconnect.com/Turku. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta.
Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus-ja ruokailukustannuksistaan.

Koulutuksen materiaalit:

Muutama vinkki vinkkausta aloitteleville

Kirjaan sidottua: kirjoittamisen tuki Espoon kaupunginkirjastossa

Erityispalvelujen tiimin toiminta ja tavoitteet

Lukemattomat mahdollisuudet hanke

Muutama vinkki vinkkausta aloitteleville Kirjaan sidottua: kirjoittamisen tuki Espoon kaupunginkirjastossa Erityispalvelujen tiimin toiminta ja tavoitteet Lukemattomat mahdollisuudet hanke" startDate="2019-10-25" startTime="09:00" endTime="15:15" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >