Touko

Digituki kirjastoissa -webinaari

ke 5.5.2021·

-14:30

Digituki Varsinais-Suomessa -hanke järjestää digituen toimijoille suunnatun webinaarin digituesta kirjastoissa.

Webinaari käsittelee kirjastojen tukea digiosaamisen arkisessa asiakaspalvelussa ja yhteistyökumppaneiden mahdollisuuksia auttaa kirjaston tiloissa, kokemuksia esimerkiksi puhelimitse annettavasta digituesta sekä etädigitukitapahtuman järjestämisestä ja miten pienen kaupungin kirjasto vastasi digihaasteeseen.

Webinaarin aikataulu:

• 13:00 Digituki Varsinais-Suomessa -hanke: Avaussanat
  • 13:00 Päivi Litmanen-Peitsala, Yleisten kirjastojen digihanke / Helsingin kaupunginkirjasto: Digituki kirjastossa – osa asiakaspalvelua ja kumppanityötä
  • 13:30 Maija Tapio, Turun kaupunginkirjasto: Poikkeusajan digituki Turun kaupunginkirjastosta
  • 14:00 Johanna Jyrkinen, Ulvilan kaupunginkirjasto: Digiä mummoille… ja vähän papoillekin
  • 14:30 Loppukysymykset ja webinaarin päättäminen

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittaudu mukaan webinaariin Webropol-linkistä: https://link.webropol.com/s/kirjastot.

Ilmoittautuneille lähetetään Teams-linkki ennen tilaisuutta.