Kirjallisuus, hyvinvointi ja yhteisöllisyys -koulutus

ti 6.3.2018·

-15:30

Kevään kirjallisuuskoulutus on tiistaina: oletko ilmoittautunut mukaan?

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan kirjaston ja kulttuurin hyvinvointivaikutuksista ihan elämän ensitaipaleelta lähtien. Lukupiirit lisäävät yhteisöllisyyttä ja yhteistyö hyvinvointipalveluiden kanssa on tätä päivää myös kirjastossa. Mutta onko alallamme jotain, josta olisi syytä puhua eikä vaieta? Ja onko lopulta niin, että kirjallisuuden harrastus ei sittenkään tee meistä yhtään sen parempia ihmisiä.

Mielenkiintoisen koulutuspäivämme puhujina ovat projekipäällikkö Anna-Mari Rosenlöf Turun ammatikorkeakoulutusta, hankepäällikkö Emmi Jäkkö Lukukeskuksesta, Turun entinen kirjastopalvelujohtaja Inkeri Näätsaari, Turun kaupunginkirjaston ohjelmapäällikkö Taina Ratia, Kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarno ja yleisen kirjallisuustieteen dosentti, lehtori Maria Mäkelä Tampereen yliopistosta.

Aika: tiistai 6.3.2018 kello 9 – 15.30
Paikka: Turun kaupunginkirjasto, Studio, Linnankatu 2 sekä suora etälähetys
Kirjallisuus, hyvinvointi ja yhteisöllisyys -koulutuspäivän ohjelma

Lähetystä voi kuunnella etänä joko Porin kaupunginkirjastossa tai omalta koneelta.
Linkki etälähetyksiin: kirjasto.adobeconnect.com/Turku

Ilmoittaudu viimeistään 1.3.2018 kello 15.

Kirjallisuuden hyvinvointipäivän ohjelma
  • Kulttuurihyvinvointia kirjastosta, Anna-Mari Rosenlöf
  • Lue lapselle, Emmi Jäkkö
  • Kirjastotyön tabut ja myytit, Rauha Maarno