Kokoelmat, uhka vai mahdollisuus?-koulutus Porissa

ke 25.4.2018·

-15:30

Tervetuloa Turun kaupunginkirjaston järjestämään kokoelma-aiheiseen koulutuspäivään Porin kaupunginkirjastoon keskiviikkona 25.4.2018.

Koulutuspäivässä Kokoelmat, uhka vai mahdollisuus? kuullaan puheenvuoroja kokoelmatyöstä Turun, Porin, Liedon ja Salon kirjastojen edustajilta. Lisäksi tulossa on projektikuulumisia Big datan hyödyntämisestä kokoelmatyössä. Koulutuspäivän koko ohjelma löytyy tästä linkistä.

Ilmoittaudu koulutuspäivään viimeistään torstaina 19.4.

Koulutuspäivä suoralähetetään osoitteessa kirjasto.adobeconnect.com/Pori. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Vastaava koulutuspäivä järjestetään Turun kaupunginkirjastossa 29.5. Toukokuun koulutuspäivän ilmoittautuminen aukeaa noin kuukautta ennen koulutusta.

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta.
Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus-ja ruokailukustannuksistaan.

Lisätietoja: Anne Heino, anne.ma.heino@turku.fi

Kokoelmakoulutuksen ohjelma
  • Mitä kokoelmalla voi viestiä?, Kari Pohjola
  • Big data kokoelmaprosessin kehittämisessä, Viljami Marjomäki