Marras

Haastavien kohtaamistilanteiden tehokas ja ammattimainen hallinta

to 21.11.2019·

-16:00

Haastavien kohtaamistilanteiden tehokas ja ammattimainen hallinta -koulutus järjestetään Turun kaupunginkirjaston Studiossa ja sitä voi seurata etänä Porin etäkatsomossa (Seminaarihuone 2) tai omalla työpisteellä. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua.

Koulutuspäivän ohjelma:

Aamupäivän osuus keskittyy uhkaaviin asiakastilanteisiin. Kun ammattilaista uhataan – toimitiloissa työskentelevien ammattilaisten ennakoiva ja maltillinen henkilöturvallisuus – koulutus on työnantajan tiloissa työskentelevien ammattilaisten henkilöturvallisuutta kehittävä kokonaisuus.

Iltapäivä on varattu Puhe-Judolle ja kaikenlaisiin haastaviin asiakaskohtaamisiin. Puhe-judo™ – tunnepitoisten asiakkaiden hallinta ja puhumalla rauhoittelu – koulutus sopii kaikille ammattilaisille jotka kohtaavat toimialoista riippumatta ajoittain haastavia, hankalia, tunnepitoisia tai epäasiallisia asiakkaita tai vuorovaikutustilanteita.

Kouluttaja on toivonut, että osallistujat tutustuvat ennakkomateriaaliin ennen koulutuspäivää. Linkki siihen on tässä alla:

Mielenrauha Puhe-judo 2019

Kouluttajana toimii Tero Ålander Mielenrauha koulutuspalveluista.

Kouluttaja on toivonut osallistujien vastaavan ilmoittautumisen yhteydessä ennakkokysymyksiin. Kyselyn avulla kouluttaja pystyy hahmottamaan paremmin osallistujille oleellisia asioita ja esimerkkejä. Vastauksien avulla koulutuksen sisältöä voidaan tarvittaessa muuttaa ja kohdentaa. Tapausesimerkkejä ei käydä koulutuksessa yksityiskohtaisesti läpi. Ennakkokysymyksiin vastaaminen on vapaaehtoista, mutta vastausten avulla saamme paremmin meille kohdennetun koulutuksen. Varaathan siis ilmoittautumislomakkeen täyttöön hieman tavallista enemmän aikaa, jotta ehdit vastata myös ennakkokysymyksiin!

Ilmoittaudu viimeistään 18.11. tämän linkin kautta: https://www.lyyti.in/Haastavat_kohtaamiset

Lisätietoja antaa Anne Heino: anne.ma.heino@turku.fi

Tervetuloa!

Koulutus on Turun kaupunginkirjaston alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta.
Koulutus on osallistujille maksuton. Osallistujat vastaavat itse matkustus-ja ruokailukustannuksistaan.

Koulutuksen materiaalit:

Mielenrauha Puhe-judo 2019

Haastavien ja tunnepitoisten palvelutilanteiden maltillinen ja ammattimainen hallinta