Digikiertue@2019 Raumalla

ke 22.5.2019·

-15:15

Digikiertue 1:n ja 2:n materiaalit on koottu kirjastojen verkko-oppimisympäristö Liboppiin. Luo sinne tunnukset, jos et ole jo Libopin käyttäjä. Materiaalit ovat löydettävissä Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen kursseista. Tarvitset kurssille kurssiavaimen, jonka saat Fanny Neittaanmäeltä tai Tero Nummilalta, etunimi.sukunimi@turku.fi.

Digikiertue@2019 tekee pysähdyksen Rauman kaupunginkirjastolla keskiviikkona 22.5. Linkkien takaa löytyy päivän tarkempi aikataulu. Päivän aikana osallistujat jaetaan ryhmiin ja jokainen ryhmä vierailee päivän aikana neljässä eri pisteessä. Ilmoittauduthan tapahtumaan viimeistään perjantaina 17.5.

Ohjelma

Liboppiin. Luo sinne tunnukset, jos et ole jo Libopin käyttäjä. Materiaalit ovat löydettävissä Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen kursseista. Tarvitset kurssille kurssiavaimen, jonka saat Fanny Neittaanmäeltä tai Tero Nummilalta, etunimi.sukunimi@turku.fi." startDate="2019-05-22" startTime="09:00" endTime="15:15" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >