Huhti

AKEn vappukahvit 30.4. klo 13-14 – teemana työvaatetus (ohessa myös naamiaiset!)

pe 30.4.2021·

-14:00

Mistä tunnistaa kirjastolaisen? Vappuhuiskasta, lempeän älykkäästä olemuksesta vai kenties kirjaston logolla varustetusta työasusteesta?

AKEn vappukahveilla pe 30.4. klo 13-14 keskustellaan kirjastojen työvaatetuksesta: tarvitaanko sitä, mitä hyötyä tai haittaa siitä voi olla, millaista sen pitäisi olla…

Aiheesta alustamassa ja mukana keskustelemassa AKEPIKEn Jarkko Rikkilä Tampereen kaupunginkirjastosta. AKEPIKEssä eli Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastoissa 2020 tehdystä työasustepilotista voi lukea täältä: AKEPIKEn työasustepilotti.

Ajankohtaan (ja keskustelun teemaan?) sopivasti AKEn vappukahvit ovat samalla myös naamiaiset! Asenna siis nenä naamaan, peruukki päähän ja klikkaa itsesi mukaan tästä linkistä: AKEn vappukahvit.

Vappukahvin keittäjät tavoitat osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi.