Elo

Joko AKE-hammasta kolottaa? AKEn syksyn starttikahvit

pe 20.8.2021·

-14:00

AKEn syksyn starttikahveilla jutustellaan syksyn suunnitelmista ja arkeen paluun tunnelmista. Tule mukaan kertomaan (puhuen, kirjoittaen, piirtäen), mitä uutta teidän kirjastossanne tapahtuu syksyllä! Samalla kuulet tietysti muiden suunnitelmista. Minkälaisia tapahtumia, kampanjoita ja muuta kivaa toiset ovat keksineet? Onko viritteillä uusia kehittämishankkeita tai vaikka remontteja? Vieläkö korona vaikuttaa ja minkälaiseen arkeen teillä palataan syksyllä?

AKE-ihmiset kertovat kahveilla tietysti myös syksyn koulutus- ja tapahtumatarjonnasta ja muista AKEn ajankohtaisista asioista.

Lisäksi luvassa japanilaishenkinen loppukevennys!

Kahveille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen vaan voit vain klikata itsesi mukaan tästä: AKEn syksyn starttikahvit.

AKE-triosta pannua porisuttaa tällä kertaa Laura. Yhteyden saat osoitteella AKE-kirjasto@turku.fi.