Digikiertue@2019 Porissa

ti 21.5.2019·

-15:00

Digikiertue 1:n ja 2:n materiaalit on koottu kirjastojen verkko-oppimisympäristö Liboppiin. Luo sinne tunnukset, jos et ole jo Libopin käyttäjä. Materiaalit ovat löydettävissä Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen kursseista. Tarvitset kurssille kurssiavaimen, jonka saat Fanny Neittaanmäeltä tai Tero Nummilalta, etunimi.sukunimi@turku.fi.

Digikiertue@2019 tekee keävän toiseksi viimeisen pysähdyksen Porin kaupunginkirjastolla tiistaina 21.5. Päivän tarkempi ohjelma ja aikataulu löytyy linkin takaa.  Päivän aikana käydäään kahdessa ryhmässä läpi kaks teemaa ja kolmanteen teemaan on kaksi valinnaista vaihtoehtoja. Valinta tehdään ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittauduthan viimeistään perjantaina 17.5.

Ilmoittautuminen

Ohjelma

Liboppiin. Luo sinne tunnukset, jos et ole jo Libopin käyttäjä. Materiaalit ovat löydettävissä Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen kursseista. Tarvitset kurssille kurssiavaimen, jonka saat Fanny Neittaanmäeltä tai Tero Nummilalta, etunimi.sukunimi@turku.fi." startDate="2019-05-21" startTime="09:00" endTime="15:00" timeZone="Europe/Helsinki" location="" options="'Apple','Google','Outlook.com','MicrosoftTeams','Microsoft365'" trigger="click" hideBackground hideCheckmark pastDateHandling="hide" customCss="https://ls-kirjastot.fi/wp-content/themes/kirjastoextranet/dist/css/style-add2cal.css" buttonStyle="custom" >