Vinkkaustunti tulee! – Seppo Puttonen vinkkaa kaunokirjallisuutta luontosuhteesta

Tule mukaan vinkkaustunnille torstaina 9.2. klo 13-14. Vinkkaustunti järjestetään etänä Teamsissä. Kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen vinkkaa kaunokirjallisuutta, ja teemana on ihmisen suhde luontoon.

Muistathan ilmoittautua viimeistään tiistaina 7.2. tällä lomakkeella. Vinkkaustunti tallennetaan, mutta ilmoittaudu myös, mikäli haluat katsoa tallenteen! Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille koulutuksen jälkeen.

Vinkkaustunti on nimensä mukaisesti tunnin pituinen webinaari, jossa tiettyä kirjastojen kokoelmien osa-aluetta hyvin tunteva ihminen esittelee uutuuksia ja muita tärppejä, joita kirjastohenkilökunnan kannattaa suositella asiakkaille.

Lisätietoa saat AKE-ihmisiltä: AKE-kirjasto@turku.fi