Vinkkaustunnilla aiheena elokuvat

Tervetuloa mukaan elokuvavinkkaukseen Teamsiin tiistaina 8.11.2022 klo 13-14! Elokuvia meille esittelee tietokirjailija Juri Nummelin. Juri Nummelin on tietokirjailija, joka on kirjoittanut elokuvasta 1980-luvun lopulta asti. Hän on myös Turussa järjestettävän Suomalaisen elokuvan festivaalin johtaja.

Vinkkauksen aiheena on uusi ja uudehko kotimainen elokuva. Mukana ovat niin näytelmäelokuvat kuin dokumentitkin.

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen Lyytissä 4.11.2022 mennessä.

Haluaisitko katsoa koulutuksen tallenteena? Jos et pääse mukaan reaaliaikaisesti, voit katsoa tapahtuman tallenteen jälkikäteen. Ilmoittaudu silti mukaan, jotta saat linkin tallenteeseen. Voit myös jakaa tallenteen linkkiä vapaasti työyhteisössäsi. Tallenne on katseltavissa vähintään vuoden ajan.

Vinkkaustunti on nimensä mukaisesti tunnin pituinen webinaari, jossa tiettyä kirjastojen kokoelmien osa-aluetta hyvin tunteva ihminen esittelee uutuuksia ja muita tärppejä, joita kirjastohenkilökunnan kannattaa suositella asiakkaille.

Lisätietoa niin vinkkaustunnista kuin muistakin AKE-asioista saat osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi