Toivottu koulutus nuorten kohtaamisesta kirjastossa 15.4.

sydän käsien välissä

Tässä koulutuksessa on tärkeää asiaa meille jokaiselle, ei ainoastaan niille, jotka ovat erikoistuneet nuortenkirjastotyöhön! Työpajaosuudessa pääset syventymään asiaan, ja myös omiin vahvuuksiisi nuorten kanssa toimiessa. Huomioithan, että luennolle ja työpajaan on erilliset ilmoittautumiset, koska työpajaan mahtuu vain korkeintaan 20 ihmistä.

Nuorten kohtaaminen kirjastossa -luento 15.4. klo 10-11
Nuoruus kohtaa kirjaston, mutta mihin kohtaan kirjastolainen laitetaan? Luennolla tutustutaan nuoruuteen ja sen huomioimiseen kirjastoarjessa. Sopii sekä nuortenkirjastotyön konkareille ja aloittelijoille.

Ilmoittaudu luennolle viimeistään 14.4. tästä linkistä.

Nuorten kanssa kirjastoarjessa -työpaja 15.4. klo 11-12 (max. 20 ihmistä)
Työpajassa pureskellaan yhdessä nuortenkirjastotyön huolia, kitkatilanteita ja yhteistyötä. Kannattaa osallistua myös klo 10 luentoon, joka pohjustaa työpajan aiheita.

Ilmoittaudu työpajaan viimeistään 14.4. tästä linkistä.

Luennoitsija ja työpajan vetäjä on lasten ja nuorten kirjastopedagogi Anna Pöyhönen Espoon kaupunginkirjastosta.

Lisätietoja antaa AKE-triosta Leena Pylkkö, leena.pylkko@turku.fi