Palvelupäällikön virka Turun kaupunginkirjastossa

Turun kaupunginkirjastossa on haettavana palvelupäällikön virka. Palvelupäällikön tehtäviin kuuluu kirjaston henkilöstöasioiden koordinointi sekä lähikirjastojen toiminnan kehittäminen ja koordinointi. Palveluverkkoon kuuluu pääkirjaston lisäksi 11 lähikirjastoa ja yksi monitoimipalvelupiste. Kirjastossa työskentelee yhteensä noin 150 henkilöä. Palvelupäällikkö osallistuu kirjaston kehittämiseen ja johtoryhmätyöskentelyyn.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on ylempi korkeakoulututkinto, johon sisältyy tai jonka lisäksi on suoritettu vähintään 60 opintopisteen laajuiset korkeakoulutasoiset kirjasto- ja informaatioalan opinnot, hyvä tehtävään soveltuva työkokemus sekä molempien kotimaisten kielten hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Edellytämme sekä visionääristä otetta lähipalveluiden kehittämiseen että rautaista kokemusta henkilöstöhallinnosta ja tilanteen niin vaatiessa jämäkkää johtajuutta, ratkaisukeskeisyyttä ja tavoitteisiin sitoutumista.

Eduksi luetaan kirjastoalan hyvät verkostot ja esimieskokemus.
Tarjoamme mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, jossa pääsee asiakaslähtöisesti kehittämään kirjastopalveluita.

Haku päättyy 29.5.2018 kello 15:00
Palkka 3 254,02 €/kk
Rekrytoinnin työavain Kuntarekryssä: TKU00-44-50-18

Kirjastopalvelujohtaja Rebekka Pilppula, puh. 050 590 7691,
rebekka.pilppula@turku.fi

Hakemuksen jättäminen:
Sähköisen haun lisäksi kirjallisen hakemuksen voi jättää ennen hakuajan päättymistä osoitteeseen, Vapaa-aikatoimiala, kirjaamo, PL 248, 20101 Turku

Organisaation kuvaus
Tule tekemään tulevaisuuden Turkua.
Turussa tehdään tänäänkin lisää historiaa. Viihtyisä ja karismaattinen yliopistokaupunki uudistuu ja kasvaa rohkeasti, tavoitteena kaupunkilaisten elämisen laadun ja elinkeinoelämän menestyksen edistäminen kestävällä tavalla.
Turun kaupunki on alueensa suurin työllistäjä, jolla on noin 11 000 osaavaa ja ammattitaitoista työntekijää monipuolisissa tehtävissä.
Turun kaupunki on savuton työpaikka.