Nuortenkirjastotyön opintopiiri jatkuu

Nuoria kirjastossa

Nuortenkirjastotyön opintopiiri kokoontuu vielä kaksi kertaa marraskuun aikana. Ehdit siis hyvin tulla mukaan!

Opintopiiriin ilmoittaudutaan etukäteen. Ei haittaa, vaikket pääsisikään osallistumaan jokaiseen tapaamiseen. Opintopiiri on Turun ja Lahden AKE-alueiden kirjastojen yhteinen, joten jokaisella tapaamiskerralla pääset puhumaan nuortenkirjastotyöstä ja tutustumaan myös muihin nuortenkirjastotyön tekijöihin!

Kokoontumisia on vielä kaksi:

17.11. klo 12–13.30 Nuoria näköpiirissä- ja Nuortenosaston aineistot ‑osiot
mukana luennoitsijat Merja Kauppinen, Hämeenlinnan kaupunginkirjasto ja Merja Lundén, Turun kaupunginkirjasto

24.11. klo 12–13.30 Nuortenosastolla tapahtuu- ja Yhteistyössä‑osiot
mukana luennoitsijat Sanna Näätänen, Limingan kunnankirjasto ja Anna Pöyhönen, Espoon kaupunginkirjasto

Ilmoittautuminen

Tällä lomakkeella pääset ilmoittautumaan opintopiirin tapaamisiin. Voit ilmoittautua kaikkiin tapaamisiin kerralla tai joka tapaamiseen erikseen. Ei haittaa, vaikket pääsisikään osallistumaan joka kerta.

Ilmoittautumiset joka tapaamiseen aina saman viikon maanantaihin mennessä:
toiseen tapaamiseen 17.11. viimeistään maanantaina 14.11.
kolmanteen tapaamiseen 24.11. viimeistään maanantaina 21.11.

Liboppi-kurssin suorittamisen tueksi tai omaksi iloksi

Opintopiiri tukee Nuortenosastolle!-Liboppi-kurssin suorittamista, mutta voit osallistua myös ilman kurssin suorittamista, jos aihepiiri kiinnostaa. Opintopiirin kokoontumiset ovat keskustelevia ja rentoja.

Lisätietoa

Opintopiirin järjestävät yhteistyössä Seinäjoen ERTE ja Lahden ja Turun AKE-kirjastot.

Sisältö:

kehityspäällikkö Mervi Heikkilä
mervi.heikkila@seinajoki.fi / 0504324090
Seinäjoen kaupunginkirjasto, Lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä

AKE-yhteyshenkilöt

kirjastopalvelukoordinaattori Hanna Pitkänen
Lahden kaupunginkirjasto, AKE
hanna.pitkanen2@lahti.fi / 044 482 6071

informaatikko Maiju Harju
(lähettää kokouskutsut 17.11. ja 24.11. tapaamisten osalta)
Turun kaupunginkirjasto, AKE
maiju.harju@turku.fi / 044 907 2932