Muistutus: tule ideoimaan kestävän kehityksen hanketta!

Tule mukaan ideoimaan kestävän kehityksen hanketta AKE-alueelle! Sinulla on nyt tilaisuus vaikuttaa siihen, mitä hankkeella tavoitellaan ja miten se näkyy kirjastojen arjessa. Ideoimme hanketta yhdessä etänä Teamsissa.

Tilaisuuden aluksi kuulemme kaksi puheenvuoroa: alueellinen kirjastopäällikkö Minna Männikkö Oulun kaupunginkirjastosta kertoo Vastuullinen kirjasto ympäristötietoisuuden edistäjänä -hankkeesta ja projektiasiantuntija Iris Kriikkula Turun kaupungin ilmastotiimistä kertoo Turun kaupungin ilmastotyöstä. Alustusten jälkeen osallistujat pääsevät keskustelemaan ja kertomaan omat ideansa hanketta varten. Toivomme tilaisuuteen osallistujia ihan koko AKE-alueelta, eikä osallistujilla tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kestävän kehityksen hankkeista.

Ideointitilaisuus pidetään etänä Teamsissa maanantaina 31.10. klo 13.30-15.30. Ideointitilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Liity kokoukseen napsauttamalla tästä.

Huomaa, että AVI järjestää samana päivänä klo 12-13 valtakunnallisen kirjastotoimen hankeinfon, jonka jälkeen – pienen tauon pidettyämme – alamme ideoida yhdessä omaa hankettamme.

Lisätietoja AKE-ihmisiltä AKE-kirjasto@turku.fi.