Muistathan ilmoittautua musiikkivinkkaukseen ensi ma 12.9. mennessä!

Järjestämme vinkkaustunnin musiikista Teamsissä keskiviikkona 14.9. klo 13–14! Vinkkarina meillä on musiikkitoimittaja ja opettaja Tomi Nordlund. Hänellä on bändi ”Tomi Nordlund ja Syvä Joki”, sekä hän on indie-levy-yhtiön ”Soit Se Silti” toinen perustaja.

Vinkkauksen aiheena on uusi ajankohtainen musiikkiaineisto: vuoden 2022 kotimainen ja ulkomainen musiikki. Luvassa on popmusiikkia, rockia, raskaampaa musiikkia, folkia, jazzia ja niin edelleen. Tällä kertaa vinkkaus ei kuitenkaan käsittele taidemusiikkia.

Muistathan ilmoittautua viimeistään maanantaina 12.9. tällä lomakkeella https://www.lyyti.in/Vinkkaustunti_Musiikki_1172. Vinkkaustunti tallennetaan, mutta ilmoittaudu myös, mikäli haluat katsoa tallenteen! Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille koulutuksen jälkeen.

Vinkkaustunti on nimensä mukaisesti tunnin pituinen webinaari, jossa tiettyä kirjastojen kokoelmien osa-aluetta hyvin tunteva ihminen esittelee uutuuksia ja muita tärppejä, joita kirjastohenkilökunnan kannattaa suositella asiakkaille.

Lisätietoa niin vinkkaustunnista kuin muistakin AKE-asioista saat osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi